- Chceš, aby zákazníci našli tvůj web na Googlu?
- Potřebuješ prodávat, i když zrovna nejsi aktivní na sociálních sítích?
- Chceš zvýšit přirozenou návštěnost tvého webu?
Ukážu ti, co musí web obsahovat, aby ho zákazníci našli.
Nastavíš si 3 základní SEO pilíře, které ti zvýší návštěvnost tvého webu.
Získáš praktické video návody, jak změny na tvém webu provést.
Odpovím ti na dotazy k tvému webu na společných online setkáních.
Dostaneš odpověď na otázku Jak zvýšit návštěvnost tvých webových stránek.
Vysvětlím ti, na jakém principu Google zobrazuje výsledky hledání.
SEO = Search Engine Optimalization aneb optimalizace webových stránek pro vyhledávače. To je oficiální název. Lidsky řečeno – všechny aktivity spojené s webem, které vedou k větší dohledatelnosti na internetu.
Dostat webové stránky co nejvýše ve vyhledávačích Google a Seznam. V neplacených výsledcích hledání na klíčová slova, která vám přinesou nejvyšší konverzi (vydělají nejvíce peněz).
Pokud si nejsi jistá, jestli ti čtyři dny pomohou zvýšit návštěvnost webu, přečti si, co říkají na minikurz účastnice předchozího běhu.
Pokud si nejsi stále jistá, jestli a jak ti SEO může pomoci vyřešit problém s webem nebo e-shopem. Přečti si příběhy podnikatelek.
Celý život pracuji jako IT analytik a jsem tak spojnicí mezi vývojáři a uživateli systémů. Mluvím jazykem obou kmenů a také jím rozumím. 🙂
Mým hlavním cílem je spokojený uživatel – klient. A svoje schopnosti, zkušenosti a znalosti předávám i ve svém SEO podnikání vám, podnikatelkám.
Obecné SEO návody a postupy pro velké firmy a eshopy, jsem vzala, otestovala a upravila tak, aby fungovaly i u nás, „one woman show“ podnikatelek.
Jsem totiž jedna z vás, takže chápu vaše potřeby a vím (umím zjistit), co vaše weby SEO potřebují :-). Nemusíte se tedy bát, že mi nebudete rozumět.
V roce 2010 začala moje cesta od tvořilky k tvůrci a od tvůrce k podnikání. Vybudovala jsem kamenný obchod – BJ Shop, kde jsem prodávala autorské šperky od třiceti autorek z celé ČR. Se svými šperky jezdím po trzích, mám svůj e-shop a zákazníky.
Vyzkoušela jsem spoustu slepých uliček, udělala hodně chyb, utratila velké peníze za různá školení a kurzy. A získala tak zkušenosti, které nyní předávám podnikatelkám, které chtějí aby jim webové stránky vydělávaly
Alexandra Staňková