- Chceš mít konečně web, který ti bude přivádět nové zákazníky?
- Potřebuješ jasný a praktický návod, jak upravit web, aby byl vidět na Googlu?
- Nemáš čas na chyby a chceš podporu někoho, kdo se v SEO vyzná?
Projdeš si cestu svého zákazníka v online prostředí. Zjistíš, jaká slova hledá, když tě potřebuje.
Naučíš se hledat a najdeš si klíčová slova pro svůj web. Tak, aby ti přiváděl ty správné zákazníky. (analýza klíčových slov :-))
Upravíš si stránku, tak aby byla SEO správně. S pomocí klíčových slov, které sis našla a s mojí online podporou na setkáních rozdělených do skupin, podle systémů.
Zjistíš, jak pracovat s odkazy na webu, aby byl web důvěryhodný. A Google ho zobrazoval co nejvýše ve výsledcích hledání.
Společně zkontrolujeme technický stav webu a opravíme ho, aby byl nejenom SEO správně.
Naučíš se pracovat s krátkodobými stránkami tak, aby přiváděly zákazníky dlouhodobě – prodejní stránka, Landing page, krátkodobé produkty
Naučíš se pracovat s Google Analytics a Google Search Consolí, tak abys věděla odkud a kam ti zákazníci chodí.
Uděláme si registraci do katalogů firem na Googlu a Seznamu, abychom podpořily lokální SEO.
A pro ty co nemají web, mám bonus v podobě návodu na návrh struktury webu, včetně vychytávek, které používám při návrhu struktury webu já pro své klientky.
Ukážu ti, jak klíčová slova hledat a ověřovat si jejich užitečnost. Také se naučíš, kde a jak klíčová slova používat na webu. Zároveň si s mojí pomocí upravíš jednu stránku, abys do budoucna věděla jak na to.
Společně zprovozníme Google Analytics, Google Search Consoli. A já ti ukážu, kde a jak kontrolovat, zda jsou úpravy webu úspěšné. Případně, jak si si web vede ve výsledcích hledání na Googlu.
Kurz je investice do budoucna. Znalosti a zkušenosti, které získáš, využiješ při tvorbě nebo úpravě každé další stránky.
Přístup k videím ti zůstane po dobu 2 let a můžeš se k nim kdykoliv vracet. Zůstane ti také přístup k záznamům ze živých vysílání, kde budu odpovídat na dotazy.
Samozřejmě, že ne hned. SEO je dlouhodobá záležitost. Ale během pár týdnů uvidíš, jak se stránka zlepšuje.
Zpětná vazba od někoho, kdo není ve vaší bublině, je k nezaplacení. Získáš náhled na svůj web nezaujatým okem.
V hodnotě 790,-
Videa, prezentaci a záznamy ze setkání budete mít k dispozici po dobu jednoho roku
a budete se k nim moct kdykoliv vrátit.
Hodnota 4x 543,- = 2 172 ,-
Naučím tě pracovat s Collabimem, kde budeme vyhodnocovat jak si klíčová slova vedou a také v něm budeme dělat analýzu klíčových slov. Je to jednoduchý intuitivní nástroj, který práci na SEO hodně zjednodušuje.
Používám ho pro všechny svoje analýzy.
V hodnotě 2 500,-
Protože vím, že SEO není jediný marketingový kanál, který používáš k propagaci podnikání, ukážu ti jak zjišťovat a hledat návštěvnost tvého webu. Google Analytics si také nastavíme tak, abychom měly reporty vždycky po ruce.
V hodnotě neocenitelné,-
Jak napsat článek podle výsledků analýzy klíčových slov, to vám ukáže a naučí vás Ingrid Dach – expertka na kampaně, copytypologie a texty.
Workshop bude praktický, texty si rovnou napíšete ze slov, která si v SEO Seznamce najdete.
Rady od Inky nebudou jenom suchá teorie. Jsou to praktické zkušenosti z dob, kdy sama psala články podle podkladů od SEO specialistů.
V hodnotě 990,-
na živém workshopu Check list – zkontroluj si svůj e-shop a web projdeme postupně jednotlivé body, které by měl tvůj web splňovat a a dostanete od Míši rady, jak případné chyby opravit. Tyhle rady jsou k nezaplacení, pomohou totiž zlepšit konverzní cestu zákazníků.
+
záznam workshopu – Jak se e-shopy mohou učit od kamenných prodejen
Jak mají vypadat a kde mají být umístěny, základní prvky e-shopu – košík, kategorie a detail produktu.
Jaké jsou nejčastější chyby e-shopů. Proč to má každý e-shop jinak a jak vybrat správnou variantu pro ten svůj.
V hodnotě 2 500,-
Sociální sítě se čím dál tím více používají jako vyhledávače, tak jako Google nebo Seznam. A proto je potřeba i na sociálních sítích znát a aplikovat SEO pravidla. Na workshopu tě naučím, jak využít klíčová slova na sociálních sítích – FB, IG, Youtube. A také jaké prvky vyplňovat na webu, aby se dobře zobrazoval na sociálních sítích.
A proto jsem pro tebe připravila akci:
SEO nelze dělat bez tebe podnikatelky, ale zároveň ho může dělat více lidí najednou. Takže naskočíš ty, projdeš si ty týdny, kde jsou potřeba tvoje znalosti podnikání a pak přenecháš práci webařce, je to úplně parádní kombo. Tvoje webařka nebo VA se může účastnit všech setkání, stejně jako ty. Naučit se dělat analýzu klíčových slov a opravovat technický stav webu navíc zužitkuje při své práci i do budoucna.
A teď pozor, ty nezaplatíš 2x cenu SEO Seznamky, ale jenom 1,5x tzn. 18 750,- a o náklady se můžete podělit. Podmínka je, že v SEO Seznamce budete řešit pouze jeden, tvůj web.
Ano, protože udělat analýzu klíčových slov dřív, než uděláš web je to nejlepší. Protože, když si uděláš web rovnou SEO správně nebudeš muset řešit problémy jako ostatní. Navíc jsem pro tebe připravila speciální workshop, kde budeme řešit jak postavit strukturu webu. Ukážu ti praktické nástroje, které používám pro navrhování struktury a rovnou si jí můžeš podle analýzy nakreslit. Přístup k videím, ti zůstane 2 roky, takže až web spustíš, vše ostatní si doděláš.
Ano, v předchozím běhu jsem měla více klientek, které byly IT nepolíbené a s mojí podporou to zvládly. Je důležité si na začátku nastavit reálná očekávání a mít se sebou trpělivost. Protože já jí mám a podporuju vás krok za krokem k lepším SEO výsledkům.
SEO Seznamku můžeš vzít jako technické školení, které ti udělá jasno ve webu.
Excel, stačí i ten na Googlu. Přístup na sdílený Google disk. Zoom, kameru a mikrofon, na setkáních se bavíme z očí do očí 🙂 Collabim, ale ten ode mě získáš ZDARMA. A tvůj web, pokud už ho máš, pokud ne tak nevadí, stačí mít podnikání :-). Analýza jde dělat i bez webu.
I to se může stát, pojedeš třeba na hory nebo za teplem. Materiály, podklady i záznamy ze všech setkání na tebe počkají v členské sekci a vše si doženeš svým tempem. V kurzu máme měsíc pauzu, která právě slouží i k dohánění. Protože po pauze budeš mít další měsíc časoprostor, zeptat se mě na to co potřebuješ.
Dotazy můžeš pokládat do sdíleného excelu, který poté slouží i pro ostatní jako databáze znalostí, a hledá se tam daleko přehledněji než na FB. Navíc si každý může nastavit upozornění a přesně pozná, kdy jaký dotaz měl zodpovězený. Nic se neztrácí a neschovává podle nálady Facebooku 🙂
Další dotazy můžeš pokládat na živých setkáních.
FB skupina je hodně náladová, příspěvky se schovávají, odpovědi ztrácejí a proto je lepší mít všechno přehledně v excelu.
Ne, ty sama, s mojí podporou, si zvolíš jaké stránky budeš optimalizovat a upravovat. Jestli se ti nebude chtít zasahovat do struktury webu, přidáš nové třeba Blog:-)
Pokud chceš, aby tě zákazníci našli, tak ano:-) SEO Seznamka by měla být povinný předmět ve škole pro webaře, VA, copywritery a e-shopaře. A volitelný pro ostatní, kdo chtějí získat zákazníky, bez placení reklamy, každodenní aktivity na sociálních sítích, a když jsou na dovolené:-)
Napiš mi na email info@alexandrastankova.cz a domluvíme se na splátkách.
Martina Š., v rámci SEO Seznamky upravovala stránku:
https://www.hubnoutjeradost.cz/l/proc-namacet-orechy/
Martina má systém, který neumožňuje tvořit čisté URL adresy(l v url adrese). I přesto se jí podařilo napsat a optimalizovat článek, který jí přivedl za 3 měsíce 13 nových potencionálních zákazníků (z 0 na 13 za 3 měsíce:-))
Jana P., v SEO Seznamce hledala klíčová slova pro blogové články:
https://www.prirodadokapsy.cz/blog/
A články, které napsala od června, kdy si našla v SEO Seznamce ta správná klíčová slova, jí přivedly už cca 500 nových potencionálních zákazníků na e-shop.
Míša K., se v SEO Seznamce naučila hledat klíčová slova a upravila stránku:
https://mikuela.cz/bolest-mezi-lopatkami/
I když stránku ještě nemá úplně vychytanou a optimalizovanou, její nadšení ji neopouští. A ze 3 organických zobrazení má už jeden proklik – 33% úspěšnost. Takže se Míša úspěšně naučila psát Meta description, který ovlivňuje to, že se zákazník proklikne na webovou stránku.
Kristýna S., díky SEO Seznamce bude tvořit weby SEO optimalizované:
Před SEO seznamkou Google o stránkách Kristýny vůbec nevěděl. Nepoznal, jaká klíčová slova na webu používá a stránky nebyly zaindexované – nezobrazovaly se ve výsledcích hledání. Už během minikurzu, který předcházel SEO Seznamce, Kristýna na stránkách zamakala, naučila se, jak je indexovat a změna je naprosto zřejmá (červená čára je začátek práce na SEO). Za poslední tři měsíce měla Kristýna 2 200 zobrazení ve výsledcích hledání na Googlu. Za tři měsíce před začátkem SEO Seznamky jenom 220 (Tmavě modrá čára).
Celý život pracuji jako IT analytik a jsem tak spojnicí mezi vývojáři a uživateli systémů. Mluvím jazykem obou kmenů a také jím rozumím. 🙂
Mým hlavním cílem je spokojený uživatel – klient. A svoje schopnosti, zkušenosti a znalosti předávám i ve svém SEO podnikání vám, podnikatelkám.
Obecné SEO návody a postupy pro velké firmy a eshopy, jsem vzala, otestovala a upravila tak, aby fungovaly i u nás, “one woman show” podnikatelek.
Jsem totiž jedna z vás, takže chápu vaše potřeby a vím (umím zjistit), co vaše weby SEO potřebují :-). Nemusíte se tedy bát, že mi nebudete rozumět.
V roce 2010 začala moje cesta od tvořilky k tvůrci a od tvůrce k podnikání. Vybudovala jsem kamenný obchod – BJ Shop, kde jsem prodávala autorské šperky od třiceti autorek z celé ČR. Se svými šperky jezdím po trzích, mám svůj e-shop a zákazníky.
Vyzkoušela jsem spoustu slepých uliček, udělala hodně chyb, utratila velké peníze za různá školení a kurzy. A získala tak zkušenosti, které nyní předávám podnikatelkám, které chtějí aby jim webové stránky vydělávaly
Alexandra Staňková
SEO Seznamka začíná v lednu 2024, přihlašování do kurzu spustím již brzy.
Pokud mi zde necháš svůj e-mail, dozvíš se jako první, až budou brány kurzu otevřeny.
Čekání si můžeš zkrátit tím, že mě budeš sledovat na FB.